Δεν κρατήθηκε ο Σιανίδης: «Η παρουσιάστρια που ούρλιαζε για τζάμπα πρώτο στον Ρουβά είναι η…»






Ποια παρουσιάστρια ούρλιαζε για τζάμπα πρώτο τραπέζι στον Ρουβά;


«Πριν 1-2 εβδομάδες στο Estate που δουλεύω φιλοξένησα μία παρουσιάστρια η οποία ήρθε Σάββατο βράδυ που είχε το μαγαζί 2.500 κόσμο.

Μου λέει η επιχείρηση «Χάρη επειδή το τραπέζι είναι free δεν μπορώ να το βάλω και στο καλύτερο σημείο».

Και έξω η παρουσιάστρια φώναζε και ούρλιαζε με τους μετρ, με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε «Εγώ είμαι η τάδε, ντροπή, θα πω στους φωτογράφους να μην βγάλουν καμία φωτογραφία», είχε δηλώσει ο Χάρης Σιανίδης αλλά αυτή τη φορά αποκάλυψε το όνομά της στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω».

«Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Μετά το μετάνιωσα και λίγο. Ίσως έφταιγα και εγώ. Ήρθε στο μαγαζί της είχα κανονίσει εγώ τη γιορτή της, δεν μπορούσε να είναι στο καλύτερο τραπέζι -που δικαιωματικά αξίζει σε έναν celebrity!», και τόνισε:

«Όχι όχι! Αλλά δεν καλείς κάποιον…Εγώ αναγνωρίζω τα λάθη μου! Έκατσε ένα δεύτερο τραπέζι! Αλλά έχουμε ανάγκη αυτούς τους ανθρώπους. Και εγώ έχω ανάγκη τηνΣπυροπούλου κακά τα ψέματα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...