Έλληνας ηθοποιός παραδέχεται: "Έχω κάνει έρωτα με δύο γυναίκες ταυτόχρονα, με έχει φλερτάρει άντρας,



"Έχω κάνει έρωτα με δύο γυναίκες ταυτόχρονα. Με έχουν φλερτάρει άντρες, αλλά δεν έχω μπει σε τέτοια κανάλια. Δεν έχω εξερευνήσει αυτά τα μονοπάτια" 
αποκαλύπτει ο Αλέξης Γεωργούλης στο περιοδικό ΕΓΩ και τον Γιάννη Βίτσα. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή για τον σέξι Αλέξη.
"Έχω φτάσει στο μηδέν από μεγάλο έρωτα. Πέρασα κατάθλιψη. Ήμουν σπίτι μου χωρίς να κάνω τίποτα. Ο πρώτος μου έρωτας, μου... έφαγε τρία χρόνια. Κοιμόμουν και ξυπνούσα με τη σκέψη της. Δεν ήταν επιλογή μου. Συνέβη και δεν μπορούσα να το αλλάξω. Έπειτα από τα δύο πρώτα χρόνια συνειδητοποίησα ότι εάν δεν το αποδεχτώ, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Τότε με πάτησε, με ισοπέδωσε".
Ο ηθοποιός παραδέχεται επίσης πως έχει απατηθεί. "Έχω απατηθεί. Αυτά δεν είναι πράγματα που μπορούν να με πληγώσουν. Έχω περάσει το στάδιο του εγωισμού ότι είσαι μοναδικός, ο μέγας εραστής".

 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...