Συγκλονίζει το μήνυμα του Ρέμου μετά την κηδεία: Μικρέ μου αδερφέ τελικά την έκανες την πρεμιέρα σου

Συγκλονίζει το μήνυμα του Ρέμου μετά την κηδεία: Μικρέ μου αδερφέ τελικά την έκανες την πρεμιέρα σου

Αβάσταχτος ο πόνος για τον Αντώνη Ρέμο που σήμερα το μεσημέρι ήταν από τους πρώτους μαζί με τη σύντροφό του Υβόννη Μπόσνιακ που βρέθηκε στη Νέα Ιωνία για το τελευταίο αντίο στον καλό του φίλο Παντελή Παντελίδη, τον αδελφό του όπως συνηθίζει πλέον να τον αποκαλεί.

Τσακισμένος από τον πόνο, ο τραγουδιστής ανέβασε στο Facebook μία ανάρτηση που συγκινεί ακόμα και τους πιο σκληρούς με τα όσα γράφει για εκείνον. Διαβάστε τι έγραψε: 

«Παντελή μου, καλέ μου φίλε , μικρέ μου αδερφέ

Τελικά την έκανες την πρεμιέρα σου. όχι όμως απλά σαν το παιδί που έπαιζε τα τραγούδια του στο YouTube αλλά σαν ένα μεγάλο φαινόμενο ...

Τελικά είχες δίκιο , είσαι μεγάλο αστέρι

Και σαν μεγάλο αστέρι , αποφάσισες ότι η θέση σου είναι εκεί ψηλά μαζί με τα αλλά αστέρια

Και όπως σε κοίταζα και προσπαθούσα να σε υπερασπίζομαι και να μαι στο πλάι σου στις χαρές σου και στις στεναχώριες σου, τώρα ήρθε η σειρά σου να μας προσεχείς και να μη μας ξεχνάς από εκεί που θα σαι ... Καλή σου ώρα ρε μπαγάσα βιαστικέ

Ολα τα φιλαράκια σου από δω

Δεν θα σε ξεχάσουμε ΠΟΤΕ !!!!!R.I.P»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...