Ελένη Μενεγάκη: Μιλάει πρώτη φορά για τη νέα της ζωή και τον ερχομό της μικρής της κόρης

Ελένη Μενεγάκη: Μιλάει πρώτη φορά για τη νέα της ζωή και τον ερχομό της μικρής της κόρης


Η Ελένη Μενεγάκη έδωσε μία απολαυστική συνέντευξη στο περιοδικό "Madame Figaro". H παρουσιάστρια πόζαρε για τις ανάγκες της συνέντευξης με ρούχα της Σήλιας Κριθαριώτη, ενώ μίλησε για τη μικρή της κόρη Μαρίνα, τα κιλά της εγκυμοσύνης, αλλά και την επιτυχία της όλα αυτά τα χρόνια.

Ωστόσο έκλεψε λίγο από τις επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις της και μιλά με ειλικρίνεια για όλα αυτά που τις συμβαίνουν στη ζωή της το τελεταίο καιρό. Μέσα από την εκπομπή "Αποκαλυπτικά" του Μένιου Φουρθιώτη από το κανάλι EpsilonTv πήραμε ένα μικρό δείγμα της συνέντευξης.
Στην ερώτηση αν τα βγάζει πέρα με τέσσερα παιδιά και μία καθημερινή εκπομπή,η ίδια απαντάει: «Προς θεού. Όλα γίνονται. Εδώ τα βγάζουν πέρα γυναίκες με πιο δύσκολη καθημερινότητα σε όλα τα επίπεδα. Δεν θα τα βγάλω πέρα εγώ; Αλίμονο! Είναι ίσως λίγο πιο πιεστικά, αλλά αυτό εξαρτάται από τις επιλογές και τις προτεραιότητες του. Προφανώς, κανείς δεν με ανάγκασε να κάνω κι άλλο παιδί. Και εγώ και ο Μάκης θέλαμε πολύ να αποκτήσουμε το μωρό μας. Τη Μαρινούλα μας. Και ευχαριστούμε το Θεό που τα καταφέραμε. Αυτό το δώρο είναι χίλιες φορές πιο σημαντικό απ' οποιεσδήποτε άλλες πρόσκαιρες δυσκολίες".
Η παρουσιάστρια μέσα από τη συνέντευξη της απαντάει αν ο ερχομός της μικρής Μαρίνας ήταν μία επανεκίνηση στη ζωή της. «Δεν το είδα ποτέ μου έτσι. Ήταν μια βαθιά επιθυμία μας και νιώθουμε ευγνωμοσύνη που αυτό το πλασματάκι ήρθε στη ζωή μας και συμπλήρωσε την οικογένεια μας. Ας μείνουμε σε αυτό».

Ως μητέρα η Ελένη Μενεγάκη είναι αρκετά προστατευτική με τα παιδιά της. «Προσπαθώ να θυμίζω στον εαυτό μου ότι όλοι πρέπει να κάνουμε τα λάθη τους. Και όλοι μας να μαθαίνουμε μέσα από αυτά. Αυτή είναι δυστυχώς μία γνώση που δεν μεταδίδεται. Μήπως το ίδιο δεν έκανε η οικογένεια μας με εμάς; [...] Αλλά τελικά όλοι κάναμε λάθη και όλοι πληρώσαμε το κόστο των επιλογών μας. Το ίδιο θα γίνει και με τα παιδιά μας».
Αν και καθημερινά υπάρχουν δημοσιεύματα που μιλούν για τη προσωπική της ζωή, η Ελένη Μενεγάκη είναι αρκετά ψύχραιμη. «Επειδή είμαι πολλά χρόνια σε αυτή τη δουλειά πιστεύω πως έχω μάθει να χειρίζομαι με ψυχραιμία τα περισσότερα χτυπήματα. Αν όμως κάτι έχει να κάνει με τα παιδιά μου, αν μπορεί να τα επηρεάσει σοβαρά και να δημιουργήσει προβλήματα στη ζωή τους, ανάλογα με την ηλικία που βρίσκονται, τότε εκεί τα πράγματα αλλάζουν». Και συνεχίζει: «Οι περισσότεροι (δικοί μου ανθρωποι) δεν θέλουν να έχουν κάποια σχέση με όλα αυτά. Και δεν υπάρχει λόγος να έχουν. Επειδή εγώ είμαι ένας άνθρωπος που λόγω της δουλειάς που προβάλλεται μέσα από τη τηλεόραση τα τελευταία 20 χρόνια δεν σημαίνει πως και όσοι βρίσκονται δίπλα μου, τα παιδιά μου, ο άνθρωπος μου, οι γονείς μου, ο άδερφος μου πρέπει να ποζάρουν σ' ένα φακό ή ότι τους είναι ευχάριστο».
Ο κόσμος την παρακολουθεί πιστός τα τελευταία 20 χρόνια χωρίς να την αφήσει λεπτό. «Η σχέση με το κόσμο είναι σαν όλες τις σχέσεις μας. Τις προσωπικές, τις επαγγελματικές, τις φιλικές, τις ερωτικές. Δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο. Τίποτα δεν σου χαρίζεται. Υπάρχει εθισμός. Νομίζω και από τις δύο πλευρές. Εγώ είμαι εθισμένη στο κόσμο και ο κόσμος μαζί μου».
Τέλος, δεν διστάζει να αποκαλύψει το μυστικό της επιτυχίας της. «Τυχερή ήμουν όταν ξεκίνησα. Από εκεί και πέρα καμία τύχη δεν κρατάει 20 χρόνια. Ούτε οι καριέρες χτίζονται με τύχη και μόνο. Θέλει προσοχή, αποφασιστικότητα, σωστές επιλογές, καλή ιεράρχιση δυνατοτήτων. Ξέρεις τι λέω πάντα; Τι ζωή μας τι κρατάμε πάντα εμείς στα χέρια μας. Ακόμα και όταν τα πράγματα δεν είναι εύκολα, τη ζωή πρέπει να τη κυνηγάμε και όχι να μοιρολατρούμε λέγοντας γιατί εκείνος και όχι εγώ. Να την κηνυγάμε και να την διακδικούμε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...