Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Κουράστηκα, έφτασα μέχρι το νοσοκομείο

Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Κουράστηκα, έφτασα μέχρι το νοσοκομείο


Όταν την πρωτοείδαμε στο Είσαι το Ταίρι Μου σκεφτόμασταν ότι πολύ δύσκολα θα βρεθεί ένας ρόλος στο μέλλον που θα καταφέρει να βγάλει από πάνω της την ταμπέλα της αυστηρής και κακιάς Αννέτας.
Κι όμως πριν από δύο και κάτι χρόνια, ξεκίνησε η Μουρμούρα, έγινε μια σειρά που άρεσε σε μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού κοινού και εκείνη βρήκε νέο όνομα για να την αναγνωρίζουν στο δρόμο: Μαρίνα.
Εκτός από την επιτυχία που μεταφράζεται σε οικονομική ηρεμία και νέες προτάσεις, η Δάφνη Λαμπρόγιαννη είχε να διαχειριστεί και την κούραση, αφού η σειρά έγινε το πουλέν του ALPHA που ήθελε τρία επεισόδια την εβδομάδα. Μιλώντας στο περιοδικό Votre Beaute, η ηθοποιός εξηγεί γιατί φέτος δεν συμμετέχει σε κάποια θεατρική παράσταση όπως πέρσι και πρόπερσι.
«Τα τελευταία δύο χρόνια κουράστηκα πάρα πολύ. Έφτασα μέχρι το νοσοκομείο. Είχα απάνθρωπους ρυθμούς ζωής. Ήμουν όλη μέρα στο γύρισμα, μετά πήγαινα απευθείας στο θέατρο, γύριζα σπίτι να διαβάσω δύο ώρες για το γύρισμα της επόμενης. Έφευγα από το γύρισμα και μου έρχονταν κλάματα. Έτρεχα πίσω απ' τον εαυτό μου και δεν τον προλάβαινα. Είχα προτάσεις για φέτος, αλλά αρνήθηκα. Μη νομίζεις ότι έχω χρόνο να κάνω πολλά πράγματα, προλαβαίνω να κάνω τις δουλειές μου, τις φυσιοθεραπείες μου, γιατί έχω πρόβλημα με τον ώμο μου, τη γυμναστική μου...».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...