Τα ερωτικά τηλεφωνήματα με τους απίστευτους διαλόγους Καρόλου-Καμίλας που τίναξαν το παλάτι στον αέρα




Το 1993 ξέσπασε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην Ιστορία του βρετανικού παλατιού. Πρωταγωνιστές του η Καμίλα και ο πρίγκιπας Κάρολος.

Το 1993, πολλά χρόνια πριν ο Κάρολος και η Καμίλα παραδεχτούν δημοσίως τη σχέση τους και παντρευτούν, αν και όλοι γνώριζαν ότι υπήρχε μια… ιδιαίτερη σχέση μεταξύ τους, είδε το φως ένας ερωτικός διάλογος που είχαν οι δυο τους στο τηλέφωνο.
Στο τηλεφώνημα αυτό ο πρίγκιπας Κάρολος εξέφραζε την επιθυμία να ζει στο… παντελόνι της Καμίλα με την τελευταία να του απαντά: «Ως κιλότα;». Γελώντας εκείνος της απάντησε: «Γνωρίζοντας την τύχη μου, θα έλεγα ότι είμαι το ταμπόν σου, που καταλήγει να απορρίπτεται στην τουαλέτα».
art3ciao.grcharles-camilaiciao.grsrt4iciao.grarticle1iciao.grart5iciao.grart2iciao.gr
Φυσικά, η απίστευτη αυτή συνομιλία είχε γίνει πρωτοσέλιδο σε όλες τις βρετανικές εφημερίδες της εποχής, καταστρέφοντας τη φήμη του Καρόλου και διασέρνοντας την Καμίλα, της οποίας, μάλιστα, το ταχυδρομείο κατακλύστηκε από γράμματα μίσους.
Ενα χρόνο αργότερα ο Κάρολος σχολίασε τη συνομιλία αυτή που είχε με την Καμίλα σε τηλεοπτική εκπομπή λέγοντας: «Η κυρία Πάρκερ είναι πολύ καλή μου φίλη…. φίλη μου εδώ και πάρα πολύ καιρό και θα συνεχίσει να είναι φίλη μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμη».
Το ζευγάρι τώρα είναι παντρεμένο και η Καμίλα είναι πλήρες μέλος της βασιλικής οικογένειας. Φέρει μάλιστα τον τίτλο της δούκισσας της Κορνουάλης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...