Άννα Βίσση: Αποκαλύπτει την ηλικία της


Για πολλούς αποτελεί θέμα συζήτησης ή ακόμη και μεγάλη απορία. Ποια είναι δηλαδή η πραγματική ηλικία της Άννας Βίσση;

Την απορία λύνει η ίδια σε συνέντευξή της σε περιοδικό: «Μεγάλη σημασία το μέσα σου. Η επιθυμία. Όλες θέλουμε. Είναι κάτι που απαιτεί κόπο. Εγώ πάντα βαριόμουν να στρογγυλοκάθομαι, να πίνω φραπέ και να κουτσομπολεύω. Με ενδιέφερε να γυμναστώ, να διαβάσω και να εφαρμόσω πάνω μου κάτι που θα με κάνει αξιοθαύμαστη. Όχι για τα μάτια του κάθε άντρα. Δεν το κάνω για να με ερωτευτούν. Το κάνω για να γουστάρω τον εαυτό μου και ας είμαι και… ερωτεύσιμη. Δεν με απασχολεί τώρα. Κρύβει, όμως, φόβο για μετά. Είμαι 57 χρονών. Έχω φροντίσει να μην το δείχνω. Είμαι κόντρα στην ηλικία μου. Αισθάνομαι πολύ πιο μικρή. Δεν κάνω και καταχρήσεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...