Καλό ταξίδι Βαγγελάκη μου...






Όλη η Ελλάδα κλαίει για σένα ψυχή μου. Για ένα παλικάρι που έφυγε τόσο άδικα από αυτή τη ζωή.
Ποιος σου το κανε αυτό; Ποιος σε οδήγησε εκεί; Ποιος σακάτεψε έτσι μια οικογένεια και βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη χώρα; Δεν έπρεπε να κλείσεις τα δυο σου όμορφα μάτια έτσι, όχι έτσι...
Εύχομαι η ψυχή σου να ηρέμησε τώρα ψυχή μου κανένας δεν θα θα μπορέσει να σε πειράξει πια . Κι όταν σε λίγες ημέρες σταματήσουν πια τα δελτία ειδήσεων  και οι εκπομπές να ασχολούνται μαζί σου και όλοι εμείς που δακρύσαμε για σένα γυρίσουμε ξανά στα μίζερα προβλήματά μας εσύ θα συνεχίσεις να είσαι στον παράδεισο, μαζί με τους καλούς και θα χαμογελάς. Ποιος να ξέρει άραγε πόσο σου είχε λείψει να χαμογελάς,,,
Καλό ταξίδι Βαγγελάκη μου, καλό ταξίδι παλικάρι μου 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...