Έντονη αντίδραση της Καινούργιου για τα προσωπικά της: Βρίσκουν θέμα από το τίποτα




Μετά από ένα διάστημα που όλοι είχαν ως δεδομένο ότι η Κατερίνα Καινούργιου τέλειωσε οριστικά με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο και η ίδια είχε ομολογήσει ότι είναι μόνη, ήρθε μια φωτογραφία για να βάλει φιτιλιές στην ίδια και σε όλους εμάς που θα πρέπει να φάμε στη μάπα τα διάφορα ντεμέκ δημοσιεύματα που εξιστορούν το χρονικό της επανασύνδεσης.

Η φωτογραφία της από το αεροδρόμιο, δίπλα στον πρώην της, καθώς πήγαιναν στο Λονδίνο έφεραν ως δεδομένη την επανασύνδεση, αλλά η ίδια η Κατερίνα Καινούργιου, που και πάλι την έχουν στήσει στον τοίχο και την ρωτούν αδιάκοπα, δεν είπε ποτέ τίποτα. Όπως όμως ομολογεί με έντονο ύφος στην Κλεοπάτρα Πατλάκη που την ρώτησε, πληρώνει τα λάθη του παρελθόντος, που είχε μπάσει στα προσωπικά της τον κάθε ένα.

«Εγώ αυτό το λάθος το έχω κάνει, το έχω παραδεχτεί και το πληρώνω ακόμη και τώρα. Και το πληρώνω και άσχημα τώρα. Δεν έκανα καμία δήλωση. Μην το αναλύσουμε περισσότερο, γιατί έχω στενοχωρηθεί με αυτό, ούτε είναι φταίξιμο αυτών. Οι άνθρωποι αυτοί (δημοσιογράφοι) με έχουν στηρίξει στο παρελθόν... Δηλώσεις δεν κάνεις, παπαράτσι φωτογραφίες δεν υπάρχουν και βρίσκουν θέμα από το πουθενά. Δεν έχω δηλώσει τίποτα Κλεοπάτρα. Δεν θέλω να το αναλύσω τώρα.Με έχει στεναχωρήσει πραγματικά, δεν θέλω να πω τίποτα άλλο...Επειδή είμαι ένας άνθρωπος που έχει δώσει δικαιώματα και το αναγνωρίζω, τώρα το καταλαβαίνω και θέλω να το μαζέψω, αλλά δεν ξέρω πως».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...