Τα σχέδια του Cristiano Ronaldo μετά το τέλος της καριέρας του στα γήπεδα





Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μίλησε για τη ζωή που θέλει να κάνει μετά το ποδόσφαιρο, ενώ θυμήθηκε και τις στιγμές που πέρασε ως παιδί. Δε θα μπορούσε, ακόμα, παρά να αναφερθεί στο σίδερο που έβαζε μόνος του αλλά και τη σκληρή ζωή που είχε.

Προπονητής δεν θέλει να γίνει, ούτε πρόεδρος, ούτε διευθυντής. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, μετά την ποδοσφαιρική του καριέρα, θέλει να απολαύσει τον ελεύθερο χρόνο του και να χαρεί την οικογένειά του. Θέλει να ζήσει σαν βασιλιάς, όπως λέει.
«Υπάρχει μια άλλη ζωή μετά το ποδόσφαιρο. Νομίζω ότι αρχικά θα είναι δύσκολο το να μην παίζεις, αλλά αν με ρωτήσεις τώρα αν θέλω να γίνω προπονητής, θα σου έλεγα όχι. Δεν θα ήθελα να γίνω ούτε διευθυντής σε έναν σύλλογο, ούτε πρόεδρος», είπε αρχικά στο «Papel» ο Πορτογάλος και συνέχισε:
«Μπορείς να πεις ότι έχει την καλύτερη δουλειά, λεφτά, αυτοκίνητα, σπίτια... αυτά δεν είναι τα πάντα.
Ένα παράδειγμα: Το Σάββατο έχει μποξ στο Λας Βέγκας και θα ήθελα να πάω με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, αλλά δεν μπορώ επειδή δεν έχω χρόνο. Όμως, μετά το ποδόσφαιρο θέλω να ζήσω σαν βασιλιάς».
Για την πίεση που έχει ως σούπερ σταρ σχολίασε:
«Μπορώ να διαχειριστώ την πίεση λόγω της σκληρής ζωής που είχα. Αφήνοντας το σπίτι μου στα 11 και πηγαίνοντας σε έναν διαφορετικό κόσμο, πρώτα στη Λισσαβώνα και μετά στο Μάντσεστερ, ήταν πολύ δύσκολα. Οπότε έγινα το άτομο που είμαι σήμερα λόγω του χρόνου που πέρασα χωρίς την οικογένειά μου, περνώντας δύσκολες στιγμές. Ήμουν ένας teenager, αλλά έπρεπε να κάνω πράγματα ως άντρας - από το ότι έπρεπε να σιδερώνω από μόνος μου. Το πνεύμα μου δυνάμωσε από αυτό το σημείο».
Όσο για τα διάφορα που λένε γι αυτόν;
«Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει. Πηγαίνω στο κρεβάτι κάθε μέρα με καθαρή συνείδηση και κοιμάμαι καλά», κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...