Μαρία Ηλιάκη: Πόσο της κόστισε το κόψιμο της εκπομπής της στο ΣΚΑΙ και ποια ήταν η αντίδραση της;

Maria Iliaki (4)

Για πρώτη φορά είδαμε πέρυσι την Μαρία Ηλιάκη σε ρόλο κεντρικής παρουσιάστριας.
Έκανε την έκπληξη και πήρε την απόφαση να πάει στο ΣΚΑΙ, σε ένα ενημερωτικό κυρίως κανάλι και να κάνει μία ψυχαγωγική εκπομπή.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελε διότι τον Ιανουάριο ήρθε το κόψιμο της εκπομπής της «Αυτά είναι».
Η παρουσιάστρια δεν έδωσε καμία συνέντευξη και κρατιόταν για αρκετό καιρό μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Φέτος την παρακολουθούμε κάθε πρωί καθώς ανήκει πλέον στην οικογένεια του ΑΝΤ1 και την παρέα του Πρω1νό. 
Η Μαρία Ηλιάκη έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό HELLO και μίλησε για όλα. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην απουσία της από τα media και τις δηλώσεις και εξήγησε τον λόγο «Ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που είχε συμβεί και ήξερα πως μπορεί να έλεγα πράγματα στο θυμό μου, που να μην τα εννοούσα. Από την άλλη, ήθελα να καταλαγιάσει αυτό το συναίσθημα και να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου και την κατάσταση, να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς έχει συμβεί και μετά να μιλήσω. Έπειτα ήρθε το καλοκαίρι, έκανα διακοπές, ξεκουράστηκα…»
Όσο για το αν και πόσο αλλά και γιατί της κόστισε το κόψιμο της εκπομπής η ίδια αποκάλυψε πως της κόστισε αρκετά καθώς τα προηγούμενα χρόνια είχε συνηθίσει σε άλλα νούμερα τηλεθέασης «Στεναχωρήθηκα που κόπηκε η εκπομπή, καθώς έχω υπάρξει καλομαθημένη στα νούμερα και συμμετείχα σε επιτυχημένες εκπομπές. Κατόπιν, ήρθε μια εκπομπή που σε τέσσερις μήνες κόπηκε. Ήταν ένα χρήσιμο, αυτό που λένε το ανεκτίμητο κέρδος της ήττας».
Η ξανθιά παρουσιάστρια με εξομολογητική διάθεση δήλωσε στον Άρη Καβατζίκη πως τον πρώτο καιρό είχε κλειστεί στο σπίτι και δεν σήκωνε ούτε τα τηλέφωνα «Με λίγο κλάμα στην αρχή, μετά με πολύ θυμό. Έπειτα, άρχισα να περνάω πολύ χρόνο με τις φίλες μου, ήταν οι μόνες που στις οποίες μπορούσα να μιλήσω, δεν ήθελα να έχω πολλά πολλά με τον πατέρα μου, καθώς δεν ήθελα να με βλέπει στεναχωρημένη και να στεναχωριέται και εκείνος, γιατί είναι μεγάλος άνθρωπος. Είχα αποκοπεί από την οικογένεια μου, είχα μόνο τους φίλους μου. Στις αρχές του καλοκαιριού ξαναβρήκα τις ισορροπίες μου», είπε χαρακτηριστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...