Μπεγνής: Η αποκάλυψη για τη σεξουαλική του ζωή!

Μπεγνής: Η αποκάλυψη για τη σεξουαλική του ζωή!

Ο Μέμος Μπεγνής είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που θέλουν να απασχολούν με τη δουλειά τους και όχι με την προσωπική τους ζωή. Γι αυτό και γνωρίζουμε λίγα για τα προσωπικά του, ενώ όσες φορές είδε το φως της δημοσιότητας κάποια σχέση του, έγινε με διακριτικό τρόπο.


Αν και ο ηθοποιός δε θέλει να μιλάει για θέματα που αφορούν τα προσωπικά του, τελικά "υπέκυψε" στη Ναταλία Γερμανού και όχι μόνο μίλησε, αλλά μας άφησε με το στόμα ανοιχτό με τις δηλώσεις που έκανε, κυρίως για το σεξ.

«Δεν είμαι φαν του σεξ. Δεν είμαι ανέραστος, αλλά δε νομίζω ότι το σεξ είναι πια τόσο συγκλονιστικό και τόσο τρομερό. Το έχουμε κάνει λες κι είναι δεν ξέρω κι εγώ τι. Το έχουμε μυθοποιήσει τρομερά, ενώ είναι κάτι, μια ανάγκη όπως όλες οι άλλες οι φυσικές ανάγκες που έχει ο άνθρωπος και είναι όμορφο πράγμα. Το να το υπερεκτιμάμε ή να το λέμε συνέχεια και να νομίζουμε ότι είναι κάτι συγκλονιστικό νομίζω είναι περιττό. Δεν είμαι sexmaniac με αυτή την έννοια», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσο για το γάμο και αν θέλει να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια και πάλι η απάντηση του μας εξέπληξε.

«Καθόλου. Δεν είμαι καθόλου φαν της οικογένειας. Δεν μου αρέσει καθόλου το μοτίβο οικογένεια, δεν μου αρέσει καθόλου το παιδί ως απόκτημα γιατί δεν μπορώ τη δέσμευση. Δεν μου αρέσει να είμαι με έναν άνθρωπο για πάντα. Μπορεί να βαρεθώ μετά από πέντε χρόνια, τι θα έχω κι ένα παιδί; Αν έκανα κάτι, θα το έκανα τελείως για τα χαρτιά, τελείως για νομικούς λόγους. Αν έκανα ένα παιδί που δεν πρόκειται, αλλά αν έκανα για να το αναγνωρίσει η πολιτεία και το κράτος ίσως να έκανα έναν πολιτικό γάμο, αλλά μπορεί και με email. Δεν είμαι φαν καθόλου της οικογένειας. Δε θεωρώ το θεσμό οικογένεια κάτι που μου ταιριάζει εμένα. Εγώ είμαι γενικά της ελεύθερης σχέσης αν και η ιστορία μου δείχνει έναν άνθρωπο που κάνει σχέσεις συνέχεια και μακροχρόνιες μπορώ να πω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...