Η Μπαλατσινού μιλάει ακομπλεξάριστα για την πλαστική που έκανε



Στο περιοδικό Οκ μίλησε η Τζένη Μπαλατσινού και φυσικά η κουβέντα πήγε και στις ασιθητικές επεμβάσεις.
Η Μπαλατσινού δήλωσε:
«Είμαι υπέρ. Όταν είχα κάνει στο στήθος το είχα παραδεχτεί. Και τι έγινε; Αν αυτό που βλέπεις στον καθρέφτη σε ενοχλεί και θα ήθελες να το αλλάξεις, καλό είναι να το κάνεις. Οπότε αν σύμφωνα με τον Νεύτωνα, κάτι πάνω μου αρχίσει να πέφτει και δεν μου αρέσει, θα το σηκώσω».
Όσο για το αν είναι συμφιλιωμένη με το χρόνο που περνάει, η Μπαλατσινού δηλώνει:
«Δεν θα ήθελα να γυρίσω σε νεότερη ηλικία, νιώθω πολύ καλά και δεν υπάρχει κάτι, που αν γυρνούσα πίσω, θα το έκανα αλλιώς. Μου αρέσουν οι ρυτίδες κάτω από τα μάτια μου, η κυτταρίτιδα, οι άσπρες τρίχες στα μαλλιά, που τα βάφω κάθε μήνες, για να μην μείνω καραφλή. Είναι απόλυτα φυσιολογικό».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...