Τι απάντησαν Λιάγκας- Ηλιάκη στα καρφιά της Καινούργιου


Mε αφορμή την κοινή φωτογραφία των Σεφερλή- Λιάγκα που κυκλοφόρησε το Σαββατοκύριακο στα social media, η Καινούργιου δήλωσε:
«Είναι σαν να βγάλω εγώ φωτογραφία αγκαλιά με την Ηλιάκη… Τέλεια».
Φυσικά, την ατάκα δε θα μπορούσε να την αφήσει να πέσει κάτω ο Γιώργος Λιάγκας, αλλά από την πλευρά της και η Μαρία Ηλιάκη, η οποία βέβαια, δεν έκρυψε την κούρασή της από την συνεχή αναφορά στην κόντρα της με την πρώην συνεργάτιδά της.
Ο Λιάγκας δήλωσε:
«Είπε ότι έγινε και κεντ(γ)ικιά! Ξέρεις, το να γίνεσαι κεντρικός δεν είναι πάντα καλό, γιατί την επόμενη μέρα ξυπνάς και έχεις το άγχος της τηλεθέασης. Όταν δεν είσαι κεντρικός δεν σε ενδιαφέρει, γιατί κρίνονται οι άλλοι. Καλή επιτυχία της εύχομαι εγώ, δεν το λέω για κακό».
 Η δε Ηλιάκη ανέφερε:
«Καταρχήν εγώ δεν αισθάνομαι ούτε Λιάγκας, ούτε Σεφερλής. Νόμιζα ήταν λίγο ατυχές το παράδειγμα. Εγώ δεν υπήρξα ποτέ αντίπαλη τηλεοπτικά με την Κατερίνα. Είχαμε μια πολύ ωραία συνεργασία πέντε χρόνια, έληξε μια προσωπική σχέση, αυτό... Τώρα, να το αναφέρουμε συνέχεια, νομίζω ότι είναι και λίγο πια... Τι σχέση έχει η σχέση η δική μου με την Κατερίνα και η σχέση του Λιάγκα με τον Σεφερλή. Για να το κλείσουμε το θέμα, έχει περάσει πάρα πολύς καιρός, δεν έχω βγει να πω κάτι, δεν έχω καμία κόντρα».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...