Η Μαρία Μπεκατώρου κρίνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα

Η Μαρία Μπεκατώρου κρίνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλά για τους συναδέλφους της και κρίνει τα τηλεοπτικά πρόσωπα. 
-Ελένη Μενεγάκη.
«Τι να πω εγώ για την Ελένη Μενεγάκη. Μου άρεσε, μου αρέσει και θα   μου αρέσει για πάντα» τόνισε στο ΕΓΩ.
- Φαίη Σκορδά.
«Στο πρωινό είναι η ιδανική παρουσιάστρια. Πέρα από το ότι είναι όμορφη, έχει τα πάντα, όλο το πακέτο.»
-Ντορέττα Παπαδημητρίου.
«Την έχω δει ελάχιστα. Είδα πέντε λεπτά από την πρεμιέρα της. Δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για μία εκπομπή που έχει ξεκινήσει μία εβδομάδα Θέλουν χρόνο οι τηλεοπτικές παρέες για να δέσουν.»
-Η δική σας γιατί θεωρείς ότι δεν έδεσε πέρυσι;
«Εμείς ξεκινήσαμε δύο μήνες πριν τελειώσει η σεζόν να κάνουμε μία δοκιμή με αυτό τοconcept, με πολλά άτομα στον καναπέ. Πέσαμε σε μια δύσκολη από πλευράς πολιτικών εξελίξεων και επικαιρότητας εποχή. Δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα για το πώς πήγε ακριβώς η εκπομπή. Το κανάλι είναι ικανοποιημένο και εγώ επίσης. Όμως αν είχαμε ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν, θα ήθελα να έχουμε πάει καλύτερα. Είμαι βέβαιη όμως πως οι δεμένες παρέες στην τηλεόραση κάνουν τη διαφορά, θέλει χρόνο. Και στα «Καρντάσιανς», για να δέσουμε, μας πήρε πολύ χρόνο. Τρεις διαφορετικοί άνθρωποι, κάθισαν σε έναν καναπέ να κάνουν μια εκπομπή. Δεν είναι εύκολο.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...