Η Μπεκατώρου αποκάλυψε την ηλικία της και πόσο ρετούς τρώει

Η Μπεκατώρου αποκάλυψε την ηλικία της και πόσο ρετούς τρώει
Άλλες επώνυμες κρύβουν επιμελώς την ηλικία τους, άλλες -με τον αριθμό ολοένα να αυξάνεται- την αποκαλύπτουν. Το ίδιο ισχύει και για το ρετούς στις φωτογραφίσεις που κάνουν σε περιοδικά.
Η Μαρία Μπεκατώρου ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που μιλάει ανοικτά κι αυτό έκανε σε συνέντευξή της στο «ΕΓΩ Weekly» όπου δήλωσε:
«Είμαι 41, αλλά νιώθω 25 χρόνων. Δε νιώθω καθόλου άγχος. Δεν αισθάνομαι ότι έχω μεγαλώσει».
 Όσον αφορά την παλαιότερη δήλωσή της: «Δεν έχω ωραίο σώμα και για αυτό δε θέλω να βγαίνω με μαγιό στις παπαράτσι φωτογραφίες», η Μπεκατώρου είπε:
«Βγαίνω, αλλά με ρετούς. Τι να κάνω... Ψέματα να πω; Αυτή είναι η αλήθεια. Θα ήθελα να είχα ωραιότερο σώμα, αλλά αφού αυτό δεν έτυχε, ότι κάνω γίνεται προγραμματισμένα».
«Ούτως ή άλλως, δεν έχω πουλήσει ποτέ το σώμα μου. Δεν έχω θέμα με το ρετούς, αρκεί να είναι ωραίο. Το να φαίνεσαι στις φωτογραφίες σαν σταρ Ελλάς, ενώ αυτό δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα δεν μου αρέσει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...