Anne Hathaway: «Η Meryl Streep ήταν απόμακρη. Μου φερόταν σαν να είμαι υπάλληλός της»

meryl streep anne hethaway
Η Anne Hathaway σε πρόσφατη συνέντευξή της εξομολογήθηκε πως η Meryl Streep ήταν και εκτός γυρισμάτων σαν την Miranda Priestly. Αναφερόμαστε στην απαιτητική διευθύντρια του περιοδικού«Runaway», την οποία υποδύθηκε με τεράστια επιτυχία στην ταινία «Ο Διάβολος φορούσε Prada».

«Την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε με αγκάλιασε σφιχτά και σκέφτηκα “Ω, Θεέ μου, θα περάσουμε τέλεια”. Ώσπου γύρισε και μου είπε: “Γλυκιά μου, είναι η τελευταία φορά που είμαι καλή μαζί σου”» δήλωσε η ίδια.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ήταν τελείως απόμακρη. Πέρασαν μήνες μέχρι να ξαναδώ την πραγματική Meryl. Μου φερόταν σαν να είμαι υπάλληλός της».
Τέλος η ίδια πρόσθεσε πως αμέσως μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, η Meryl Streep ξαναβρήκε τον καλό της εαυτό, μια και η αλλαγή της αυτή, ήταν για να την βοηθήσει να ερμηνεύσει καλύτερα τον ρόλο της.
«Ναι, είναι μια απίστευτη, μια ζεστή γυναίκα», σχολίασε ηθοποιός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...