Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»

Papadopoulos

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων από τον καλλιτεχνικό χώρο, οι οποίοι συνηθίζουν να «μιλούν» μόνο μέσα από τα επαγγελματικά τους βήματα. Ωστόσο, η αποκάλυψη σε συνέντευξή του, πριν από μερικούς μήνες, ότι είχε καρκίνο, έκανε κάποιους να σοκαριστούν, καθώς λίγοι ήταν εκείνοι που γνώριζαν το πρόβλημα της υγείας του.

Το πρωί της Δευτέρας φιλοξενήθηκε από την πρωινή εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά και αναφέρθηκε στο πόσο τον άλλαξε η περιπέτεια της υγείας του: «Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ούτε στο μυαλό μου, και πολύ περισσότερο στον τρόπο σκέψης μου. Από την πρώτη στιγμή είπα: “Ο καρκίνος τη δουλειά του κι εγώ τη δική μου”. Δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι τώρα με αυτά. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του».
Και στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Είναι θέμα χαρακτήρα. Δεν φοβήθηκα. Έτσι είμαι εγώ. Έχω κάποιες περίεργες αντιλήψεις για τη ζωή και πιστεύω ότι ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Ένας πολιτισμένος άνθρωπος κάνει προληπτική ιατρική. Εγώ δεν το έκανα αυτό. Ευτυχώς είχα κάποιους καλούς φίλους γιατρούς. Δε φοβάμαι το θάνατο γενικά» και κατέληξε: «Ένα από τα πράγματα που δε μου αρέσει στην ελληνική κοινωνία είναι αυτή η κρυψίνοια και αυτός ο φόβος μη μάθουν οι άλλοι. Έχω συναντήσει ανθρώπους πολιτισμένους που το κρύβουν και είναι μεγάλο λάθος».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...