Nikos Mastorakis People49 (6)
Ο Νίκος Μαστοράκης μίλησε σε τηλεοπτική συνέντευξή του για τα πρώτα χρόνια του ΑΝΤ1, ενώ αποκάλυψε και το βέτο που είχε θέσει η Πόπη Χατζηδημητρίου στο κανάλι, όταν είχε πάει η Ελένη Μενεγάκη.

«Ο ΑΝΤ1 ξεκίνησε με εμένα και την Πόπη Χατζηδημητρίου να μοντάρουμε τρέιλερ και σήματα του σταθμού σε μια σουίτα ενός ξενοδοχείου, όπου ήταν τόσο άσχετη. Της έλεγα δώσε μου την κασέτα από το playerκαι μου έλεγε “Ποια κασέτα”;», δήλωσε στο «Joinus».
Και κατόπιν αναφέρθηκε στην Ελένη Μενεγάκη ως εξής: «Της έδωσα την ευκαιρία της Ελένης Μενεγάκη. Όταν εκείνη ήρθε στο πρωινό επρόκειτο να είναι συμπαρουσιάστρια με την Πόπη Χατζηδημητρίου. Εγώ ήμουν ακόμα στον ΑΝΤ1 τότε. Της το είπα και μου είπε “ή η Μενεγάκη ή εγώ”. Εγώ είπα στον Μίνωα Κυριακού πως την συμπαθώ και την έφτιαξα παρουσιάστρια, θα μπορώ να σε συμβουλεύσω εν ψυχρώ, πως όποιος από τους ανθρώπους πει “Ή εκείνος ή εγώ”, θα είναι εκείνος και θα φύγει».
Κατόπιν αναφέρθηκε στον Θοδωρή Αθερίδη και στην ιστορική συναυλία των Roling Stones που έγινε λίγο πριν την Χούντα στην Αθήνα και που δεν τελείωσε ποτέ.
Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί: