Μάκης Πουνέντης: Απαντά πρώτη φορά για την περιβόητη φωτογραφία με την Κατερίνα Καινούργιου

makis pounentis katerina kainourgiouΣε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Μάκης Πουνέντης μίλησε για την περιβόητη φωτογραφία του με τηνΚατερίνα Καινούργιου, και αν υπήρξε μεταξύ εκείνου και της Μαρίας Ηλιάκη, με την οποία δουλεύει σε καθημερινή βάση, κάποιο πρόβλημα, μια και οι δυο πρώην συνεργάτιδες δεν έχουν πια καμία επαφή.

«Τι πρόβλημα υπάρχει; Όλοι οι φίλοι μου δουλεύουν σε άλλα κανάλια. Δηλαδή, αν αύριο συναντήσω την Ελένηκαι θελήσω να βγάλω μια φωτογραφία, να μην το κάνω;», σχολίασε ο παρουσιαστής, ενώ πρόσθεσε ότι «εγώ έχω τσακωθεί με περισσότερους από ότι η Μαρία, αλλά ποτέ δεν της έχω πει “μη σε δω με αυτούς”. Ούτε εκείνη μου είπε ποτέ τίποτα», δήλωσε στο Εγώ και την Μαρία Κολλιάτσα.
Όπως επεσήμανε, η Κατερίνα Καινούργιου δεν είναι η καλύτερή του φίλη, ωστόσο τελευταία τυχαίνει να την συναντά πολύ συχνά. «Δε θεωρώ ότι πάνω στο κέφι και στη χαρά είναι κακό να βγάλεις μία φωτογραφία»,  τόνισε ο ίδιος, ενώ παράλληλα εξήγησε πως βρισκόταν στα εγκαίνια του μαγαζιού του συντρόφου τηςΚατερίναςΒασίλη Σταθοκωστόπουλου, και κάθονταν όλοι μαζί στο κεντρικό τραπέζι.
Πάντως, ο Μάκης δεν αγχώνεται γιατί γνωρίζει καλά το χώρο της showbiz και ξέρει ότι τα πράγματα αλλάζουν πολύ γρήγορα: «Δε θα με μπλοκάρει το γεγονός ότι η Κατερίνα είναι απέναντί μας ή ότι δεν μιλάει με τη Μαρία(…) Νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικά όλα αυτά. Μπορεί έπειτα από 6 μήνες να δούμε την Μαρία και τηνΚατερίνα να βγάζουν φωτογραφία αγκαλιά. Σε αυτόν το χώρο συμβαίνουν πολλά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...