Ερρίκος Πετιλόν: «Η πρώτη μου αντίδραση ήταν: Αυτό το παιδί είναι δικό μου;»


petilonΟ Ερρίκος Πετιλόν μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του για τη σχέση που έχει με τον 19χρονο γιο του. «Έχω την τύχη ο γιος μου να έχει μεγαλώσει με μία υπέροχη μητέρα, που του πρόσφερε εξαιρετική παιδεία και αγωγή και δεν είπε ποτέ άσχημα λόγια για τον πατέρα του», τόνισε ο γνωστός παρουσιαστής και πρώην μοντέλο, ενώ όπως είπε είχε να τον δει έξι χρόνια.

Ο ίδιος εξομολογήθηκε ότι μετά το διάστημα αυτό, τις πρώτες μέρες ήταν και οι δύο λίγο αμήχανοι, με αποτέλεσμα να μην είναι για εκείνον ιδιαίτερα εύκολο να του μιλήσει για το πρόβλημα του: όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν ήταν χρήστης ουσιών, ενώ παλιότερα έχει συλληφθεί γι’ αυτό.
«Αυτή ήταν που για πρώτη φορά πέρσι του μίλησα για τα προβλήματα που αντιμετώπιζα. Και στη συνέχεια εγώ, φέτος που συναντηθήκαμε, του εξήγησα για ποιο λόγο χωρίσαμε με τη μητέρα του και γιατί δεν ήμουν δίπλα του όλο αυτό το διάστημα», δήλωσε στο ΟΚ και τον Γιάννη Πουλόπουλο,.
«Όταν βλέπεις ένα παιδί στα 13 του και μετά στα 19 του έχει αλλάξει πάρα πολύ. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν: “Αυτό το παιδί είναι δικό μου;”», πρόσθεσε, ενώ εξήγησε ότι το παιδί και η μητέρα του «Μετακόμισαν από τη Γερμανία όπου ζούσαν, στη λατινική Αμερική, οπότε δεν είχα τη δυνατότητα να τους επισκεφθώ. Παρόλο που είχαμε πολύ συχνή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και Skype, όταν το καλοκαίρι τον είδα για πρώτη φορά, τρόμαξα να τον γνωρίσω».
Πάντως, φαίνεται ότι όλα βαίνουν καλώς, αφού όπως δήλωσε, άρχισαν να χτίζουν τις σχέσεις τους από την αρχή και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επόμενο καλοκαίρι, που θα συναντηθούν και πάλι στην Ελλάδα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...