Ελένη Μενεγάκη σε Ελεονώρα Μελέτη: «Πολλές φορές με κομπλάρεις»







Το μεσημέρι της Τρίτης, η Ελένη Μενεγάκη συνάντησε τηλεοπτικά την Ελεονώρα Μελέτη, με αφορμή τη σημερινή πρεμιέρα του Hashtag στο νέο της κανάλι, το Epsilon.
Παρά την πολυετή εμπειρία της, αλλά και το μοναδικό τρόπο που μπορεί να «χειριστεί» τους καλεσμένους της, η παρουσιάστρια του Alpha παραδέχτηκε στον αέρα της εκπομπής της, μιλώντας για την καλεσμένη της, ότι κομπλάρει στο πρόσωπό της και το έχει εκμυστηρευτεί στους συνεργάτες της. «Όταν σκέφτομαι την καλεσμένη που έχουμε σήμερα μαζί μας, την οποία έχω να δω πολλά χρόνια στο πλατώ –περίπου 3-4 χρόνια-, τα επίθετα που μου έρχονται στο μυαλό είναι: απρόβλεπτη, εκρηκτική, ανατρεπτική, δεν κρατάει ποτέ το στόμα της κλειστό σε αυτά που σκέφτεται και νιώθει. Πολλές φορές εδώ έχω συζητήσει με τους συνεργάτες μου και έχω πει ότι αυτή η γυναίκα με κομπλάρει».

Διαβάστε παρακάτω έντεκα ατάκες από τη συνέντευξη της, που πιθανότατα έκαναν την Ελένη Μενεγάκη να «σαστίσει»:

«Στην παραλία, όταν είχα το κοντό μαλλί, ήμουν λίγο ντούκι. Μια μέρα λοιπόν έχω κλείσει τον διάδρομο που μπαινοβγαίνουν οι σέρφερς και ακούγεται ένας τύπος να μου λέει “Φίλε κάνεις λίγο στην άκρη;”. Εκεί συνειδητοποίησα ότι πρέπει να τα μακρύνω».

«Δε μιλούσα με τους γονείς μου για 4 μήνες εξαιτίας της επιλογής συντρόφου μου. Ήθελα κι εγώ να κάνω την επανάστασή μου».

«Είμαι με τους γονείς μου γιατί κάπου πρέπει να μείνω. Ενώ έχω τη δυνατότητα αυτονομίας στο σπίτι, δεν την εκμεταλλεύομαι».

«Έχω το προφίλ μου στο twitter. Δεν το βλέπω επαγγελματικά. Ενοχλώ κανέναν; Όταν γράφει κάποιος κάτι δημόσια γενικώς και αορίστως και με κάνει mention, ε, τα θέλει ο πωπός του. Δε μπορώ να μην απαντήσω».

«Δε με φοβίζει η μοναξιά».

«Θα προκαλέσω αυτούς που δεν είναι έτοιμοι (με το νέο conceptτης εκπομπής). Πολλοί λίγοι είναι έτοιμοι γι’ αυτό. Αλλά από τις μονάδες ξεκινούν οι αλλαγές».

«Χόρεψα σε κοινή θέα, όπως οι κοπέλες που λικνίζονται φοβερά αισθησιακά για τις ανάγκες της εκπομπής. Μπήκα στα παπούτσια τους. Μεταμφιέστηκα και το έκανα, φορώντας μια περούκα. Είχα φοβερές ενοχές όταν το έκανα. Περισσότερες από όταν βγήκα στο πεζοδρόμιο».

«Πριν 15 χρόνια σκεφτόμουν το γάμο πιο εύκολα από ό,τι τώρα. Αν θα παντρευόμουν θα ήταν πιο εύκολο για μένα από ό,τι σήμερα».

«Μια εγκυμοσύνη δεν μπορεί να είναι λάθος. Είναι ανευθυνότητα. Πως μένεις κατά λάθος έγκυος από τη στιγμή που υπάρχουν προφυλάξεις; Εγώ δεν έχω τέτοια ταμπού. Θα μπορούσα να κάνω και μονογονεϊκή οικογένεια».

«Το χειρότερο που μπορεί να μου συμβεί είναι το να κάνω λάθος (στο θέμα γάμου)».

«Ένας άνδρας 40χρονών μου φαίνεται μεγάλος, ενώ είμαι 36. Το «40» μου βγάζει ένα άτομο που θα θέλει οικογένεια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...