Η «κακιά συνήθεια» που έκοψε η Adele και έχασε τα κιλά

Η «κακιά συνήθεια» που έκοψε η Adele και έχασε τα κιλά

Το 2011, όταν συστήθηκε για πρώτη φορά στον κόσμο, ήταν μια τροφαντή τραγουδίστρια, με πολύ γοητευτικό πρόσωπο και τρομερή φωνή.
Το πρόσωπο όμως αδικούνταν και ήταν δεδομένο ότι αρκούσε να χάσει μερικά κιλά η Adele για να φανεί ακόμα περισσότερο πόσο ωραία χαρακτηριστικά έχει. Πριν από ένα χρόνο και κάτι μήνες μας έδειξε τη νέα της σιλουέτα και όλοι εντυπωσιάστηκαν.
Η Adele είχε χάσει κάτι παραπάνω από 15 κιλά και είχε μπει σε ένα πρόγραμμα ώστε να αδυνατίσει κι άλλο. Θα περίμενε κανείς να ακολουθήσει μια ειδική διατροφή για να μπορέσει να τα χάσει. Όμως όπως αποκάλυψε η ίδια, δεν ήταν μια αναπροσαρμογή της καθημερινής της διατροφής, αλλά μια μικρή αφαίρεση από τις συνήθειες της.
Μιλώντας στην εφημερίδα The Sun, η Adele αποκάλυψε ότι πριν αρχίζει να χάνει κιλά συνήθιζε να πίνει κάθε μέρα 10 φλιτζάνια τσάι με δύο κύβους ζάχαρης στο κάθε ένα. «Συνήθιζα να πίνω 10 φλιτζάνια την ημέρα με δύο ζάχαρες, άρα 20 ζάχαρες την ημέρα. Τώρα πια δεν το κάνω κι έχω μεγαλύτερη ενέργεια από πριν».
Η Adele μίλησε και για τη σχέση της με τη γυμναστική, που είναι συχνή, αλλά ανυπόφορη. «Δεν κάνω κοπάνα από το καταραμένο το γυμναστήριο. Δεν το απολαμβάνω. Μου αρέσει να σηκώνω βάρη. Δεν μου αρέσει να διαστέλλονται οι φλέβες μου. Στο πρόσωπο μου σκάνε πολύ εύκολα, οπότε είμαι προσεκτική όταν σηκώνω βάρη. Και αν δεν βρίσκομαι σε περιοδεία, θα με δεις να τρώω κινέζικο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...