Γιάννης Τσιμιτσέλης: Τι λέει για τη συμμετοχή του στην Μουρμούρα και το μέλλον του Κάτω Παρτάλι;


Στο «Όλα Πρώτη φορά» βρέθηκε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης το βράδυ της Τρίτης και μίλησε για το νέο του ρόλο στην κωμική σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», αλλά και για το μέλλον της σειράς  «Κάτω Παρτάλι»,ενώ μίλησε και για το ξεκίνημα του στην τηλεόραση κάνοντας τον κομπάρσο στη σειρά Κωνσταντίνου κι Ελένης.
Ο ηθοποιός είπε για το ρόλο που θα έχει στη «Μουρμούρα»: «Εγώ είμαι και ήμουν στο Παρτάλι. Μου έγινε πρόταση στον Alpha και τους είπα πως είμαι στο Παρτάλι. Μετά κατόπιν σκέψης μίλησα με το δημιουργό της σειράς και μου είπε «πήγαινε εφόσον έχουμε κάποια θέματα ακόμα και δεν ξέρω τι θα ξημερώσει». Ο Alpha μου έβγαλε την απαραίτητη σιγουριά. Ελπίζω και θέλω να συνεχιστεί το Παρτάλι».
Πάντως, και η Ζέτα Μακρυπούλια προ ημερών στο Πρωινό Σου Κου ως καλεσμένη της Μπεκατώρου και του Μουτσινά, μίλησε για το νέο της ρόλο στο «Κάτω Παρτάλι» και πόσο την έχει ενθουσιάσει. Μάκάρι πάντως η κωμική παράσταση που καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό να συνεχιστεί και τη νέα χρονιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...