Η Έλλη Στάη στην πιο ανατρεπτική της φωτογράφιση: Ποζάρει γυμνή για γνωστό περιοδικό!



Tο να βλέπεις τη σιδηρά κυρία της τηλεόρασης να τολμά να αφαιρεί τα ρούχα της και να ποζάρει ολόγυμνη είναι σίγουρα έκπληξη!
Η απόφαση της δεν είναι τυχαία, αφού η ιδέα ήρθε από το περιοδικό Down Town που αποφάσισε στο φετινό αφιέρωμα για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS να ζητήσει από 57 ανθρώπους να φωτογραφηθούν γυμνοί για να μας θυμίσουν ότι μπορεί να  είμαστε γυμνοί και ανυπεράσπιστοι απέναντι στην ασθένεια, αλλά είμαστε πλέον ενημερωμένοι και ενωμένοι!
Το εξώφυλλο του naked issue του Down Town κοσμεί η Έλλη Στάη σε μία γυμνή φωτογράφιση, την πρώτη της για την ακρίβεια και σε μια συνέντευξη που οι αλήθειες της συγκινούν!
"Δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιες φωτογραφίσεις, για την ακρίβεια δεν έχω κάνει ποτέ ξανά «γυμνή» φωτογράφιση. Φυσικά λοιπόν, και είχα ενδοιασμούς, γιατί είμαι ένα δημόσιο πρόσωπο και έχω μάθει στην Ελλάδα να κινούμαι με μεγάλη προσοχή.  Το θέμα του AIDS όμως, σε συνδυασμό με την έλλειψη φαρμάκων στους οροθετικούς, ήταν ο λόγος που είπα  το τελικό «ναι». Ζύγισα την απόφαση μέσα μου, ήταν η κατάλληλη στιγμή για τον καλό αυτό σκοπό και είπα να το τολμήσω.

Είστε έτοιμη να δεχτείτε τις αντιδράσεις που θα προκαλέσει η φωτογράφισή σας;


Υπολογίζω πολύ τη γνώμη των άλλων όταν είναι καλοπροαίρετη. Η κακοπροαίρετη κριτική πάλι, δεν με αφορά καθόλου. Έχω συνηθίσει πια τα αρνητικά σχόλια και δεν με επηρεάζουν. Εδώ έχω δεχθεί bulling επειδή έχω πολιτική άποψη, σε αυτά θα κολλήσω; Όπως έχω δεχθεί bulling και για την ηλικία μου, ότι μεγάλωσα. Για μένα όλα αυτά είναι απίστευτοι ρατσισμοί και δεν με αφορούν καθόλου. Έχω επιχειρήματα για την κάθε επιλογή μου, τα οποία προσθέτω στα επιχειρήματα μιας ολόκληρης κοινωνίας.

Μια και αναφερθήκατε στην ηλικία σας, αλήθεια, τη λέτε;
Δεν έχω κανέναν λόγο να την κρύψω. Με ένα google search μπορεί να τη βρει όποιος θέλει. Είμαι λοιπόν δημόσια εκτεθειμένη. Πρέπει να είσαι βλάκας για να δηλώνεις ψεύτικη ηλικία ή να λες «είμαι όσο φαίνομαι», όταν αυτή είναι σε όλους γνωστή. Είμαι 61 χρόνων και φαίνομαι όσο νομίζετε. (γέλια)".
Πάντως, η κυρία Στάη στα 61 της χρόνια, έχει κοιλιακούς που θα ζήλευαν και 20χρονα κορίτσια!

stai-gymnh

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...