Σταμάτης Μαλέλης: Αποκάλυψε στο Λιάγκα ποια είναι η γυναίκα της ζωής του

Σταμάτης Μαλέλης: Αποκάλυψε στο Λιάγκα ποια είναι η γυναίκα της ζωής του

Ο Σταμάτης Μαλέλης είναι ένας από τους πιο στάνταρ καλεσμένους του Γιώργου Λιάγκα αυτά τα τρία χρόνια που βρίσκεται στον ΑΝΤ1 με τη Φαίη.
Οι δυο τους έχουν πολύ καλές σχέσεις και δεν γίνεται να μην περάσει έστω μια φορά από τη θέση του συνεντευξιαζόμενου ο διευθυντής του ΣΚΑΪ.
Και κάθε φορά καταφέρνει ο παρουσιαστής να του βγάλει και κάτι διαφορετικό. Πέρσι ήταν το ζήτημα της κατάθλιψης του και το βιβλίο που έγραψε με αιτία αυτήν. Φέτος, ο Σταμάτης Μαλέλης μίλησε για τη γυναίκα εκείνη που θεωρεί ότι τον σημάδεψε και ήταν/είναι αυτό που λένε «η γυναίκα της ζωής του».
«Η Μαρία Σταματέρη ήταν, είναι και θα είναι η γυναίκα της ζωής μου. Έχουμε το παιδί μαζί και ήταν ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου. Όλα τα πράγματα έχουν αρχή και τέλος, όταν φτάνουν στο τέλος πρέπει να παίρνουμε κάποιες αποφάσεις. Άλλες φορές είναι σωστές, άλλες φορές λάθος, πάντα είναι δύσκολες. Εγώ με τη Σταματέρη πέρασα έναν πάρα πολύ μεγάλο έρωτα, τον ευχαριστήθηκα, τον έζησα, τον βίωσα, έφτασε κάποια στιγμή στο τέλος».

Ο δημοσιογράφος και διευθυντής του ΣΚΑΪ περιέγραψε και την σχέση του με την κόρη του. «Η σχέση με την κόρη μου είναι εξαιρετική, μένουμε μαζί στο ίδιο σπίτι και μοιραζόμαστε τα πάντα. Εγώ της τα λέω όλα, ζητάω τη γνώμη της. Εκείνη μου λέει τα μισά. Είναι λίγο κρυψίνους, μου κρύβει πράγματα».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...