Λάκης Λαζόπουλος:Η συγκίνηση για τη μητέρα του και όσα είπε για τον Άδωνι

Λάκης Λαζόπουλος:Η συγκίνηση για τη μητέρα του και όσα είπε για τον Άδωνι

Η χθεσινή Τρίτη είχε την επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου μέσα από τη συχνότητα του Alpha με το Τσαντίρι του και όπως ήταν φυσικό τράβηξε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού,που για ακόμα μια φορά έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στον Λάκη και υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Το τσαντίρι μας χάρισε για άλλη μια φορά γέλιο με θέματα πάντα από την επικαιρότητα έχοντας φυσικά πάνω την πινελιά και το χιούμορ του Λάκη.
Ο οικοδεσπότης μάλιστα αναφέρθηκε με συγκινητικά λόγια στη μητέρα του αλλά και την  χθεσινή ημερομηνία που του ξύπνησε αναμνήσεις.
«Σήμερα ήτανε μια πολύ ειδική ημέρα. Δεκαπέντε του μηνός πέρσι έμπαινε η μητέρα μου στο νοσοκομείο, από στεναχώρια από τα λόγια του Άδωνι που είναι απ’ έξω και θέλει να μπει, και θέλω να πω πως η μάνα μου τον συγχωρούσε πάντα μέχρι την ώρα που ήρθε και μου είπε: “Αγόρι που μου ο χώρος αυτός εδώ είναι για να κάνεις τους ανθρώπους να χαίρονται” γιατί αυτό μου έμαθε από παιδί είναι να κάνω τα πάντα προκειμένου να χαίρονται.» , είπε βουρκωμένος από συγκίνηση.


Ο Λάκης Λαζόπουλος αποκάλυψε στους τηλεθεατές και την άφιξη του Άδωνι Γεωργιάδη έξω από το στούντιο της εκπομπής. Ο υποψήφιος πρόεδρος βρέθηκε εκεί προκειμένου να βγει στον τηλεοπτικό αέρα και να εκφράσει τις ενστάσεις του προς το πρόγραμμα του Λάκη. Ο οικοδεσπότης είπε τον λόγο που του απαγόρευσε την είσοδο και καταχειροκροτήθηκε από το κοινό του. «Το Αλ Τσαντίρι είναι μια παράσταση που κάνω εγώ στον κόσμο και δεν διακόπτεται ποτέ και από κανέναν, όταν τελειώσει η εκπομπή πολύ ευχαρίστως να τον δεχτώ μέσα και να συζητήσουμε»
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...