Βίκυ Σταυροπούλου: Η ατάκα για την προσωπική της ζωή που θα συζητηθεί!

Βίκυ Σταυροπούλου: Η ατάκα για την προσωπική της ζωή που θα συζητηθεί!

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε η Βίκυ Σταυροπούλου στο περιοδικό «Down Town» και μίλησε για την προσωπική της ζωή, εκπλήσσοντας, όταν αποκαλύπτει πως καταφέρνει να τη διατηρεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Μη έχοντας σύντροφο. Πέρα από τα αστεία, νομίζω πως όλα μπορεί να τα καταφέρει ο άνθρωπος αν θέλει», τόνισε η δημοφιλής ηθοποιός.
Και αποκάλυψε ότι για εκείνη η φήμη για τη δουλειά της είναι σπουδαιότερη: «Δεν με ενδιαφέρει εμένα. Προτιμώ να με αγαπούν για τη δουλειά μου παρά για την ίντριγκά μου. Άσε που άμα δεν έχεις μια καλή δουλειά να παρουσιάσεις κανείς δεν ενδιαφέρεται για σένα».
Όσον αφορά ένα ακόμα γάμο είπε:  «Δεν νομίζω. Δεν είμαι ο τύπος που μου πάει αυτό το μοντέλο ζωής. Από την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις. Η ζωή είναι απρόβλεπτη», δήλωσε με ειλικρίνεια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...