Χρυσούλα Διαβάτη: "Παίζω με τα νεύρα μου, παίζω με τη μνήμη μου"

Χρυσούλα Διαβάτη: "Παίζω με τα νεύρα μου, παίζω με τη μνήμη μου"

Καλεσμένη στο Join us βρέθηκε χθες η Χρυσούλα Διαβάτη. Η ηθοποιός που το τελευταία διάστημα κάνεις συχνές δηλώσεις στις κάμερες σχολιάζοντας τα πρόσωπα της τηλεόρασης αλλά και της τέχνης μίλησε για τη σχέση της με τον Νικήτα Τσακίρογλου που κρατά μια ζωή αλλά και για την δημόσια εικόνα της

«Αποφεύγω να δίνω συνεντεύξεις. Είναι μια απογοήτευση γιατί πάντα τα διαστρεβλώνουν τα πράγματα και φοβάσαι ότι μπορεί να σε εκθέσουν. Ειδικά εγώ που είμαι ένας παρορμητικός άνθρωπος. Αυτό το εκμεταλλεύεται ο άλλος και είναι πάρα πολύ πρόστυχο. Έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου και δεν θέλω να πηγαίνω. Και αυτά τα μικρόφωνα οφείλουν να τα δίνουν σε ώριμους ανθρώπους και όχι σε κάτι κοριτσάκια που δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα, γιατί εγώ δεν έχω ούτε την αντοχή, ούτε το κουράγιο. 52 χρόνια κάνω θέατρο που είναι μία πολύ σκληρή δουλειά. Παίζω με τα νεύρα μου, παίζω με τη μνήμη μου και με το σώμα μου.» , είπε η ηθοποιός.
Η ηθοποιός δείχνει να είναι αρκετά εκνευρισμένη, αφού πλέον η τηλεόραση έχει γεμίσει με ξανθιές που τις δίνουνε ένα μικρόφωνο στο χέρι όπως είπε η ίδια

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρες το άλλο σου μισό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...